Contact

Civility
Incidenteel nieuws ontvangen?
Melchior Amstelveen

Amstelveen

Wilt u meer informatie over een product of ons advies?
Klik op onderstaande knop en maak een afspraak met ons.

Woonwinkel Uithoorn

Openingstijden

Maandag Gesloten
Dinsdag 10:00 - 18:00
Woensdag 10:00 - 18:00
Donderdag 10:00 - 18:00
Vrijdag 10:00 - 18:00
Zaterdag 10:00 - 17:00
Zondag 13:00 - 17:00

Den Bosch

Wilt u meer informatie over een product of ons advies?
Klik op onderstaande knop en maak een afspraak met ons.

Woonwinkel Den Bosch

Openingstijden

Maandag Gesloten
Dinsdag 10:00 - 18:00
Woensdag 10:00 - 18:00
Donderdag 10:00 - 18:00
Vrijdag 10:00 - 18:00
Zaterdag 10:00 - 17:00
Zondag 13:00 - 17:00

Den Haag

Wilt u meer informatie over een product of ons advies?
Klik op onderstaande knop en maak een afspraak met ons.

Woonwinkel Den Haag

Openingstijden

Maandag Gesloten
Dinsdag 10:00 - 18:00
Woensdag 10:00 - 18:00
Donderdag 10:00 - 18:00
Vrijdag 10:00 - 18:00
Zaterdag 10:00 - 17:00
Zondag 13:00 - 17:00

Bezorging

Huisman Home Delivery

Onze logistiek partner, Huisman Home Delivery, verzorgt de levering van je bestelde meubelen. Zetten alles op de juiste plek, pakken het uit. Plakken eventueel vilt onder de poten en nemen vervolgens al het verpakkingsmateriaal weer mee. Zoals het hoort.

 

Afhalen (gratis)

Mocht je het liever af komen halen, kan dat natuurlijk ook. Neem van te voren contact op met onze transporteur zodat de dag en tijd kan worden gepland. In het logistiek centrum in Druten helpen we je tevens even met inladen. Lekker makkelijk & scheelt weer geld!

 

Bezorging 

Al onze meubelen zijn geprijsd exclusief bezorgkosten. Deze kosten worden automatisch berekend op basis van het volume van de order en afstand van het leveradres. Levering via de trap maximaal 3 hoog. Wanneer de levering niet op de normale manier binnendoor (naar boven) past, dient dit bij het bestellen van het meubel te worden aangegeven. Voor levering buitenom of het eventueel opnieuw moeten aanleveren worden extra kosten in rekening gebracht. 

 

Levertijd

Voor vragen met betrekking tot de levertijd verzoeken we een mail te sturen naar de winkel waar de meubelen zijn besteld. Het is helaas niet mogelijk om tussentijds een exactere leverweek te krijgen dan de datum die bij het bestellen is aangegeven. 

 

Overige vragen

Voor overige vragen met betrekking tot het transport, graag direct contact opnemen met onze transporteur Huisman Home Delivery.

Melchior Interieur probeert je altijd zo goed mogelijk van dienst te zijn, zeker in geval van service. Is er iets niet in orde, dan verzoeken wij je een keuze te maken uit onderstaande opties en wij gaan ermee aan de slag. Houd alsjeblieft rekening met een reactietijd van 3 werkdagen.

CBW garantie

Dit is onze standaard 2 jaar garantie die voor alle meubelen geldt. De volledige garantievoorwaarden vind je hier.

Aanmelden service

All-in-House

Extra garantie van 5 jaar, aangeschaft bij aankoop, voor gestoffeerde meubelen. De All-in-House brochure vind je hier.

Aanmelden service

Klacht indienen

Zoals vermeld op order.
Adres
Klacht is ontstaan

Huisman Home Delivery

Contact met Melchior Interieur

 

Bij voorkeur via mail contact opnemen met het relevante filiaal. Vanwege drukte in de showrooms is het vaak lastig u telefonisch te woord te staan. Wij zullen in principe alle mail binnen 1 dag beantwoorden. Voor logistieke vragen verzoeken wij direct contact op te nemen met Huisman Home Delivery. Melchior Interieur is 6 dagen per week geopend. Op maandag zijn alle filialen gesloten en is enkel contact mogelijk met de transporteur.